dimecres, 23 de desembre del 2020

Aniversari de noces

Ohhhhh miro enrere i no em puc creure que avui a la una del migdia ha fet 44 anys que ens vam donar el sí. Tenia 22 anys i n'he fet 66. Aquest matí m'ha vingut al cap que les xifres són parelles del mateix número. Si més no curiós, oi? El millor regal  ha sigut tenir la Mar al matí. Ai que rebonica és! Com pesa i només vol que la tingui als braços. M'estira els bracets, em mira amb la seva careta i com no he d'agafar-la! He d'aprofitar que vulgui estar amb mi. D'aquí quatre dies, com fa l'Arnau, voldrà fer la seva i s'acabarà sentir el seu cosset tan bufó, que em faci "cocos" tocant-nos el front, que em tiri petonets, digui adéu, faci manetes, aplaudeixi... 

Doncs apa que tinguem salut i puguem celebrar més aniversaris de noces amb salut. I demà la Nit de Nadal! Fa 15 anys la vam passar a la clínica on em van operar  d'urgències. Afortunadament me'n vaig sortir. Conèixer l' Arnau i la Mar, el millor. També farà 19 anys que el papa ens va deixar. Són festes assenyalades i és fàcil recordar aquests fets. 

A continuació us deixo el material que representa cada aniversari de noces

QUADRE ANYS DE BODA