diumenge, 1 d’octubre del 2023

Tardor


Després d'un estiu massa calorós, continuem amb una tardor estiuenca. Avui primer dia d'octubre es ben bé com si fóssim al mes d'agost. I costa portar el dia a dia amb aquestes temperatures. 

La Mar ha començat P3 a l'escola dels grans. Al juny vam anar a la seva graduació a la llar d'infants. Ai quin riure quan van dir graduació! L'acte va ser molt emocionant. I l'Arnau 4art uf com creixen!




Els dies que coincideixen a casa gaudeixo d'allò més amb les seves sortides, ocurrències... Ai que boniquet i boniqueta són. Quan marxen, tot i que estic que no m'aguanto, dono gràcies per haver pogut estar amb ell i ella. Realment són un regal del cel. I la Mel, la nostra néta peluda com diu l'Eva, quina altra també. Avui ha estat a casa i s'ha fet un tip de figues. He volgut fer una volta amb ella però, suposo per la calor, no ens hem pogut moure d'enfront de casa. El 21 d'octubre farà un anyet, explicaré sobre ella. Com es fa estimar!

Fa uns dies vaig fer una bona neteja de la figuera. Vinga tallar branques per a què pares de donar més fruits i treure els del terra per a què els mosquits marxessin i deixessin de picar. A l'agost mentre agafava figues em va picar, jo diria una vespa asiàtica i...  Ai quin mal i a sobre dues picades una a la galta dreta a prop de l'ull i l'altra al dit gros de la mà esquerra. Va aprofitar i apa dues picades. No li vaig donar importància fins l'endemà a l'aixecar-me i veure com s'havien inflat. Al servei d'urgències em van injectar cortissona i una setmana amb antihistamínic. A prop de l'ull encara hi ha senyals de la picada. 

Ahir l'Arnau va jugar el seu primer partit de bàsquet d'aquesta temporada. Ja està federat i gaudeix molt fent aquest esport.  

octubre 2022