dissabte, 3 de març del 2018

Fotos xules

Resultat d'imatges de maquina fotografica antiguaResultat d'imatges de maquina fotografica antigua
Quina passada la bona fotografia! Vaig fer un petit taller d'unes hores. Vaig apuntar els consells. No sé on els tinc, quan els trobi els poso aquí. Em passo la vida escrivint per tal de n'oblidar i acabo oblidant on poso els resums. En fi que no tinc remei! Aniré posant aquí fotos que vagi fent i no posi en altres entrades.

Barberà en un dia ben clar anunciant la primavera  10-3-18






 24-2-18  Anàvem al Tibidabo i van acabar en aquests miradors. Mai hi havíem estat. És ben veritat que Barcelona sempre té indrets per descobrir.








 Can Coll, agafant energia.
 Exposició Torredembarra 28-7-17



Barberà  Juliol 2017
Exposició Ramon Casas  Castell de Torredembarra 12-3-17

 Maig 2017

Eva  (jo no em pinto les ungles)