dimarts, 29 de novembre del 2016

Mascaretes per a SQM i purificador

Resultat d'imatges de mascarillas ffp2 o ffp3Resultat d'imatges de mascarillas ffp2 o ffp3Resultat d'imatges de mascarillas ffp2 o ffp3
L'última mascareta que estic utilitzant és la Climax NRffp3(1730). Em va millor que l'anterior 3M. He trobat aquest enllaç on s'informa força bé. Ara entenc que les millors són les ffp3. Hi ha olors com les del tabac que continuo sentint-les, les dels cotxes són més suportables. Sincerament no sortiria de casa perquè no hi entra cap producte tòxic però és impossible fer vida de monja de claussura. Quan he de sortir noto molta millora amb la mascareta. O sigui que com diu la M.José Moya: ¡¡¡ARRIBA LA MASCARILLA!!!

http://naisa.es/blog/tipos-de-mascarillas-de-proteccion-respiratoria-ffp/

És curiós com els infants es fixen amb les mascaretes i reaccionen de diferents formes. Jo acostumo a fer gestos amb les mans per tal de no espantar-los pobrissons/nes!

Fa uns mesos finalment vaig comprar el purificador. He demanat un munt d'opinions a persones que en tenen i estava feta un embolic. Aquest em va semblar correcte i n'estic força contenta. Avui mateix l'olor de les pastes fetes al forn se'm feia insuportable, era incapaç de respirar. He posat el purificador a la cuina i al cap d'una estona respirava sense cap dificultat. Ohhhhh quin descans! 
Segurament em faré un regal de reis, compraré l'altre model més petit per a l'habitació per no haver de pujar i baixar el que tinc. Tots els aparells que ajudin a millorar són ben rebuts. 

https://www.elcorteingles.es/electrodomesticos/A13296743-purificador-de-aire-bionaire-bap600-050-con-ionizador-independiente/