dijous, 2 de febrer del 2012

La Candelera ben nevada


Barberà del Vallès (foto)
No s'han equivocat i les previsions han sigut certes. Un dia de neu és agradable per gairebé tothom, més dies, fa que la cosa es compliqui. Esperem que no l'encerti la dita:

"Si la Candelera plora l'hivern és fora, si riu el fred és viu. I si la Candelera neva, neva 30 dies al seu darrera".


Aquest fred em resulta insuportable, el meu cor es dispara o sigui que no puc sortir de casa, ufffff. Més d'un cop m'han donat taquicàrdies amb temperatures extremes. Sort en tinc de trobar motius per distreure'm, L'altre dia em va arribar l'últim regal de Reis, una guitarreta (Guitalele de la casa Yamaha) que finalment vam trobar a Tokomusic, al carrer Bonsuccés, 5. El primer carrer a la dreta baixant la Rambla de Barcelona. És una cucada i no pesa res, la puc tocar ben recolçada al sofà i apa vinga cantar i cantar. La gran que vaig comprar fa una pila d'anys m'eslloma, acabo reventada.
Em sap greu que ni l'Eva ni l'Oriol s'hagin interessat per aprendre a tocar la guitarra. Fa tanta companyia! Jo en vaig aprendre l'any que feia les pràctiques de Magisteri. Em vaig afegir al grup d'alumnes que n'aprenien i sempre m'he sentit satisfeta de saber tocar quatre acords amb els quals pots acompanyar un munt de cançons.
De moment el Carlos no rondina, (la vam comprar el 21-1-12) més aviat li agrada i acaba ben adormit. Que duri, que duri!

1 comentari:

Administradora ha dit...

"Si la Candelera plora, l´hivern és fora; si la Candelera riu, el fred és viu"