dissabte, 4 de febrer del 2012

Dia Mundial del Càncer

Després de passar la mala experiència de patir un càncer -més que res pels mals professionals de la medicina que em van atendre- estic totalment d'acord amb l'article d'aquest enllaç. Fa sis anys que em van operar d'un càncer de colon i vaig fer vuit sessions de quimioteràpia. Em vaig adreçar a l'associació contra el càncer de la meva ciutat i em vaig sentir molt ben atesa.
Encara hi ha persones que amaguen aquestes malalties i es molesten si se'ls intenta fer canviar. Costa, costa molt . La por a no superar-les és enorme, a sentir-se com una persona maleïda castigada per un Déu que a mi personalment em costa massa creure que existeixi. Cap pare pot desitjar mals als seus fills. En fi que com jo, avui dia agafant el tema a temps, som moltes les persones que superem aquestes malalties.
Dono les gràcies a totes i tots els que en el seu dia em van recolzar i em van fer entendre que havia de lluitar per seguir per aquí. Desitjo que la meva hora tardi en arribar encara que també crec que quan toqui tocarà.

http://www.lamalla.cat/societat/salut/article?id=1011472