diumenge, 20 de novembre del 2011

Sortides: Grup de Lectura Barberà i altres.



He aconseguit trobar el pastís que va fer la M. Paz, una component del grup de lectura de Barberà. Mare meva quina artista! No vaig poder anar a la trobada de final de temporada (mes de juny) perquè vam haver d'anar al tanatori. La Juana, la senyora que va ajudar-nos a casa, ens havia deixat.

El 5 de novembre vam anar a veure Pedra de Tartera de la Maria Barbal. La adaptació teatral ens va meravellar a la majoria dels components del grup de lectura. Menys mal que hi vaig poder assistir. Gairebé sempre, per un motiu o un altre, em perdo les sortides.


Parlant de sortides, deixo l'enllaç que m'ha fet arribar el Miguel, veí i amic amb el qual passem estones per tal d'entendre la nostra llengua. El Pompeu Fabra ens la va ben complicar amb tantes excepcions i normes absurdes ufffff! Es tracta de la ruta Joan Maragall que va fer amb el grup de català:


http://www.joanmaragall.cat/uploads/programacio/rutes/bcn/Recorregut%20de%20la%20ruta%20Joan%20M
aragall%20a%20Barcelona.pdf

I el video de la Val d'Aran que ha fet una amiga internauta:
http://www.youtube.com/watch?v=W0qT6RuE-aU&feature=youtu.be