dimarts, 27 de juliol del 2021

Després de la tempesta, ve la calma. Presentació de: "Estimar-me, per què no?"

El títol de l'entrada és un dir. Calma, calma costa d'aconseguir. No tinc clar si ha sigut l'estrés de la presentació, entrar al quiròfan o... El cas que tinc la boca, coll, mucoses del nas que sembla que hi tingui foc. 

Em consolo pensant que altres vegades m'ha passat i tot i que costa que marxi, acaba fent-ho i apa a esperar la pròxima. 

Encara em sembla que somio, m'ha passat força vegades trobar els somnis més reals que quan estic desperta. Vull agrair des d'aquí com vaig dir a la presentació, que la vida m'hagi permès trobar persones que m'han enriquit i em fan ser millor persona. Els comentaris rebuts mai els oblidaré. Poso l'enllaç de la presentació i una foto de la nostra néta Mar que s'està tornant moooolt presumida. Demana a tothom les polseres i anells que porten. El Carlos li'n ha comprat per a ella. Me la menjo!!



Presentació del meu llibre. Reconec que vaig tenir sort. Les meves pregàries van ser escoltades. Gràcies amiguetes i univers.

https://www.facebook.com/watch/live/?v=349675856741667&ref=watch_permalink