dimecres, 3 de febrer del 2021

Em funciona (per ara, toquem fusta)

Quan alguna cosa funciona, m'hagués agradat descobrir-la abans i poder fer-la saber a altres persones que com a mi ens faciliten el dia a dia...

Una cadira de plàstic plegable, com va de rebé a la dutxa especialment quan m'he de rentar el cabell i les cames em fan figa de seguida.

La pinça per agafar de tot davall de la taula, a dalt de l'armari, de la nevera... 

El Bliss Q10, complexe vitamínic mineral recomanat pel reumatòleg. Citalopram. Bisoprolol per a les arrítmies. Vit D. Aliments sense gluten. Llet de soja i d'arròs. Formatge de cabra. Gel i sabó natural sense  perfum. Vinagre, bicarbonat, llimona per netejar. Cúrcuma, gingebre, farigola, pebre amb oli d'oliva per a les amanides. Espirulina, chorella, equinàcia, vit C. Millor peix petit que carn.   

Un calçador llarg, l'aparell elèctric per rentar les dents, el micro i forn alhora, el puf per estirar les cames, el gronxador, la rumba, procurar caminar cada dia, fer taitxí, gimnàstica suau, i... Ara mateix no recordo res més. Ho aniré posant quan em vingui al cap 😜