dimarts, 3 de novembre del 2020

La Castanyada i Halloween







Tot i que només un carrer ens separa de la família, hem fet les coses com cal i ens ha tocat celebrar la festa ahir, dilluns dia 2 de novembre. Com vam gaudir amb el berenar-sopar que van preparar l'Eva i l'Arnau. És una passada reunir-nos totes i tots, veure el petitons créixer, sentir que volen estar amb tu. Uffff ja ho he dit força vegades és increïble. Ahir l'Arnau va voler que em posés al seu costat i la Mar quan va sentir que obríem la porta, gatejant va venir cap a mi. Ohhhhh em va fer sentir la millor del món. De cap manera podia estar més bé. A la dreta l'Arnau i a la meva falda la Mar rient i volent mirar-ho tot. He d'escriure-ho aquí per recordar-ho sempre més. 

Com altres anys els barrets de bruixa, disfresses de fantasma, de castanyera (jo), rats penats, aranyes, carabasses, moniatos, castanyes, panellets, teranyines, llums, sang, ulls...van fer que la festa fos grossa i tinguem ganes de poder repetir-la any darrere any. 😁

Vaig repetir la coca d'atmella afegint poma i panses. La vaig tenir massa temps al forn i... Es pot menjar però seca, massa seca. 😏    



Entrada en aquest bloc de fa força temps.