dilluns, 11 de novembre del 2019

l'Arnau fa 5 anys!!!!

No sé pas com m'ho faig, el cas que no tinc temps per entrar i mira que tinc coses i més coses per posar-hi. D'avui no puc passar, he de recordar que ahir el nostre petitó va fer 5 anyets. Ai és increïble com n'està de rebonic! Ens diu unes paraules que ens deixen glaçades, ens fa riure d'allò més. Volíem regalar-li un o una gosseta i al final ha sigut un hamster. Menys complicacions per a totes. Pensava que em faria fàstic però no, no, en absolut! És mooolt bufó! Agafar-lo crec que no ho podré fer mai i l'Arnau em sembla que tampoc. Quan el treuen de la seva caseta i s'apropa a ell... surt que se les pela! Veurem si amb el temps es fan amics i millora la relació. Quan va bufar l'espelma el seu desig va ser molt emotiu, pobrissó. Tant de bo es faci realitat! 
En una ocasió em va preguntar si els desitjos es complien. Vaig dir que sí i si ell en tenia. Em va dir el seu desig i... em va costar poder fer-li entendre el què passava. Ai ens donen tantes lliçons les criaturetes! Nosaltres els adults les veiem d'una forma però elles no ho són. Són més adultes que nosaltres perquè estan alliberades de massa contradiccions que la vida enrevessada ens porta. En fi, no vull entristir-me. Vull tirar endavant, sentir-me forta, alegre, feliç per tal d'aprofitar tot el que la vida em brindi.
D'aquí res tornarem a ser avis. Serà una nena i es dirà Mar. Els seus pares estan bojos d'alegria. L'esperem amb molta il·lusió! L'Arnau diu que serà la seva germaneta, això de cosineta no l'acaba de convèncer. Se l'omple la cara de felicitat quan diu que la mimarà molt, la treurà a passejar, li donarà el menjar... Seran unes festes nadalenques molt especials. He fet la primera carta i una cançoneta a la Mar. A l'Arnau un llibret amb les cançonetes que he anat fent des de què va néixer. 
Uf quines hores! Com han baixat les temperatures! S'agraeix tenir la calefacció, estar confortable. Penso en les que estan a l'AP-7 amb aquest fred i bufant la Tramuntana. Rebeu el meu agraïment, estic amb vosaltres mentalment. 
https://cadenaser.com/emisora/2019/11/11/sercat/1573462724_210520.html