diumenge, 23 d’abril del 2017

Bona Diada de Sant Jordi. El meu llibre.

 Resultat d'imatges de bona diada de sant jordi              Resultat d'imatges de bona diada de sant jordi     
Ahir vaig rebre un regal especial. La Núria em va trucar per telèfon i em va fer la persona més feliç. Abans de les vacances de Setmana Santa vaig enviar-li el meu llibre en pdf per llegir-lo en el seu ebook. Esperava impacient la seva opinió com em passa sempre que algú el llegeix. Amb la Núria només ens hem comunicat per internet i la vaig trobar una persona entusiasta, generosa per la forma que es va sentir al saber que havia escrit un llibre i amb les ganes que tenia de llegir-lo. 
Ai a veure si no li agrada... vaig pensar com penso cada cop que l'ofereixo en paper o per internet. Sempre em preocupa que no agradi, que no arribi el missatge que m'ha mogut a escriure'l. I la Núria, ai com em va emocionar! I més després de saber que és licenciada en Filosofia i Lletres. I que ha participat com a jurat en premis literaris. És a dir que coneix la matèria com em va comentar ella.
Va llegir el llibre en dos cops perquè, com han dit altes persones, enganxa que no vegis. El seu marit es queixava perquè no apagava el llum de l'habitació. Ohhh pobre marit! Faig la prova a veure si funciona l'enllaç que té la Diana al seu bloc. Es descarrega directament:

Puedes acceder directamente al archivo desde aquí: Estimar-me, per què no? (Àngels Espeig i Juangran)

Sembla que funciona oi? Bingo!!!

Vinga marxo a dormir quines hores! Bona Diada de Sant Jordi. Si us ve de gust us regalo el meu llibre. Si em voleu donar la vostra opinió em fareu a mi el vostre regal. Cuideu-vos, petonets envoltats de roses i llibres.
Resultat d'imatges de bona diada de sant jordi   Resultat d'imatges de bona diada de sant jordi