dissabte, 7 de novembre del 2015

Enamorada de la Tardor

 Resultat d'imatges de mobiles con hojas secas de otoñoResultat d'imatges de mobiles con hojas secas de otoño
Arriba la Tardor i comença la necessitat d'agafar fulles i més fulles. Tinc la sort de viure en una zona amb diferents arbres que en aquesta època es vesteixen de colors de foc, daurats... I no em puc resistir a portar-ne unes quantes a casa cada cop que em creuo amb elles. Cada any li dic al meu marit que no me'n deixi recollir però ni cas. Sembla que em criden, que em diguin que les agafi amb els seus colors atractius a més no poder, que les salvi d'una mort segura, de convertir-se en pols. I apa cap a casa. 
Normalment les asseco entre revistes. Intento fer-ne mòbils, centres, posar-les a la pared. Poques vegades ho he fet. Aquest any n'he plastificat i el nostre nét es distreu força i el millor que no les pot trencar. He trobat aquestes pàgines amb idees. Només veure els dibuixos quina meravella! M'he promés fer un mòbil per a l'Arnau, per a ell el que sigui. 
Resultat d'imatges de paisaje de otoño       Resultat d'imatges de paisatge de tardor
https://www.google.es/search?q=mobiles+con+hojas+secas+de+oto%C3%B1o&biw=1050&bih=633&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIzJ7S3PL-yAIVxroUCh0wNQ31 

https://www.google.es/search?q=paisaje+de+oto%C3%B1o&biw=1050&bih=633&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI7oXr9_v-yAIVQlgUCh1EgAUr#tbm=isch&q=paisatge+de+tardor