diumenge, 29 de desembre del 2013

La Nuka fa tres anys!

Guauuu,guauuu,guauuu! Així fa la nuka per fer-nos saber que ja té tres anys. Els va fer el dia 27. Està feta tota una... gosseta i doneta també. Només li falta parlar. 
No la veig massa perquè no m'agrada que entri dins de casa, li cau tant el pèl! Però me l'estimooo molt, molt. Estic segura que ella ho sap, és més llesta! Comprén que no m'agrada que se'm tiri a sobre i gairebé mai ho fa. En canvi al Karlos li munta cada xou, jejejejej. Li fa suar la cansalada, vinga fer-lo jugar i pujar-se-li a sobre. Ell rai que és fort i no el tomba, a mi ai quina por em fa! Només faltaria que em fes caure, com no tinc mals apa que si caic!
PER MOLTS ANYS Nuketa, bonica! L'Eva se l'estima massa i ai el que li deixa passar, menys mal que el Guillem no ho veu! shttttttt i que no ho sàpiga mai. 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Es nota que us l'estimeu molt

MARIA