dilluns, 9 de maig del 2011

IX Fira Modernista a Terrassa

Ahir vam passar un dia d'allò millor. Terrassa va fer un pas enrere, tornant a reviure l'època de principis del segle passat. Em semblava ser en una d'aquelles pel·lícules que tant m'agraden.
El dissabte vaig veure Valentina (tv2, procuro no perdre'm cap pel·li de la tv2) i passejant per Terrassa em semblava viure la vida de la protagonista. Ai que dolça la Valentina i el seu xicot!
http://www.heraldo.es/noticias/detalle/jorge_sanz_paloma_gomez_protagonizan_valentina_version_espanola.html

Suposo que en aquells temps l'estrès no es coneixia i la gent gaudia del temps deixant passar la vida sense presses. Bé, no tots clar, però sí la majoria.
Vaig obrir l'armari i... també vaig intentar vestir-me d'època per col·laborar i introduir-me més en la Fira. Unes mitges rosa de fa... je, je, molttttttttttt temps, faldilla tons pastís estampada (d'aquelles que dones voltes i sembla que volis), samarreta blanca, camisa de fil salmó, mocador salmó, collarets de perles antiquíssimessssssssssss (d'un viatge a Mallorca), polseres, anells i arracades de la meva sogra Gilda que són precioses i un bon record de família. El cabell ben estarrufat i vaig estrenar el para-sol de paper matxé que em van portar d'Eivissa el Guillem i l'Eva aquest estiu. El Guillem quan el va veure va dir: aquest para-sol per a l'Àngels (je, je, em coneix bé el meu futur gendre) Ahhhh i em vaig maquillar amb rimel i tot! (semblava una pepa maca!)
Va ser preciós i ho tenim aquí mateix, ben a prop. Sort del Manolo, el profe de tai-txí, que ho va comentar. El proper any, si tot va bé, hi tornarem. Ja tinc pensat el vestuari!

http://www.youtube.com/watch?v=tTjkpsxjwuc
http://www.youtube.com/watch?v=K-u8Tc5OzJ8

El Manolo i l'Antonia, la seva dona, van participar a la fira amb aquest cotxe (la imatge del principi de l'escrit). Quina xuladaaaaaa! No hi ha manera de poder posar la imatge aquí uf!